درج آگهی رایگان در اینترنت

درج آگهی رایگان و درج آگهی ویژه رایگان در سایت تبلیغ سنتر ، بزرگترین سایت درج آگهی رایگان ایرانیان


سایت تبلیغ سنتر ارزانترین سایت برای نمایش تبلیغات رایگان و آگهی های ویژه

ویژگی های برتر سایت تبلیغ سنتر از نظر مدیریت وبسایت:
ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی
دارای نماد اعتماد الكترونيكي  ...
ارزانترین سایت برای نمایش تبلیغات و آگهی های ویژه
امکان ارسال بی نهایت آگهی رایگان برای اعضاء
امکان تبادل لینک کاملا هوشمند
امکان بروزرسانی یکجا برای همه آگهی های رایگان به صورت سیتماتیک
شارژ کاربری اعضاء به مبلغ 600 هزار تومان جهت درج آگهی های ویژه طلایی به صورت رایگان
ارسال آگهی های روز در یک ایمیل برای کاربران عضو شده در خبرنامه
و ...
استفاده از متد جدید تبلیغاتی در کشور با تایید گوگل
رعایت استاندارد سازمان جهانی
امکان درج گالری در آگهی
امکان ارتباط با مشتریان
گرافیک و سرعت بارگذاری فوق العاده
ایندکس24 ساعته آگهی در گوگل
انتخاب بخشی از آگهی شما به عنوان لینک مناسب برای سئو
ارزان بودن هزینه ها و کیفیت بالا
قابلیت به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
امکان درج آگهی طلایی ویژه  به تعداد نامحدود در سایت تبلیغ سنتر
امکان درج آگهی نقره ای ویژه به تعداد نامحدود در سایت تبلیغ سنتر
امکان درج آگهی برنزی ویژه به تعداد نامحدود در سایت تبلیغ سنتر
امکان درج آگهی رایگان به تعداد نامحدود در سایت تبلیغ سنتر
اعتماد کاربران به آگهی شما
نمایش آگهی در صفحه اصلی وب سایت و تمام گروهها و زیرگروهای مربوطه
نمایش آگهی ویژه در صفحه آگهی کاربران دیگر
امکان درج گالری عکس برای نمایش محصولات خود
تعیین بخشی از متن آگهی به عنوان لینک (فوق العاده مناسب برای سئو-برای قرار گرفتن لینک آگهی شما در صفحه اول
مدیریت آگهی ها در کنترل پنل
سایت تبلیغ سنتر یک بانک اطلاعات دقیق و هوشمند از آگهی های بازارکار، املاک، خودرو، استخدام، کامپیوتر و ... با محیط کاربری خیلی زیبا و لود شده خیلی سریع  که بصورت مداوم و اتوماتیک تمامی آگهی های درج شده در این سایت بروزرسانی  می شود. با استفاده از سایت تبلیغ سنتر همواره میتوانید از جدیدترین آگهی ها و آگهی های با شرایط ویژه مطلع شوید. نحوه جستجو در سایت تبلیغ سنتر به گونه ای است که به شما کمک می کند دقیقا به آگهی مورد نظر خود برسید. با درج آگهی رایگان در سایت تبلیغ سنتربه کسب و کار خود رونق دهید.

نوشته شده در تاريخ 14 اسفند 1391برچسب:, توسط تبلیغ سنتر

آيا مي خواهيد در كوتاه ترين و سريعترين زمان به بهترين آنچه مي خواهيد برسيد

اگر به دنبال افزایش فروش ، بازاریابی رایگان ، دیده شدن در صفحات اول موتورهای جستجوگر ، همیشه در دیدرس مشتریان خود بودن  و ... هستید براي ثبت آگهي يا رفع نياز خود به سایت تبلیغ سنتر مراجعه نمایید.
بسيار ارزان، بدون واسطه و سريع در كوتاه ترين زمان ، به بهترين های آنچه كه مي خواهيد دست يابيد.
لطفاً توجه فرماييد:
سايت تبلیغ سنتر صرفاً براي درج آگهي (اعم از ويژه و رايگان) طراحي شده و پشتيباني آنلاين در سايت و تماس با ما، تنها پاسخگو به مشكلات احتمالي كاربران در استفاده از سايت و راهنمايي براي درج آگهي است. سايت تبلیغ سنتر در حال حاضر، فروشگاهي ندارد به همين دليل براي اطلاع از هر آگهي ، بايد با آگهي دهنده ي مروبطه تماس گرفته شود.
از آن جائیکه که ممكن است هر فعالیتی دارای کمبود ها و نواقصی باشد از شما بزرگوار خواهشمندیم ما را با نظرات و پیشنهادات سازنده خود از طریق صفحه  "تماس با ما " همراهی کنید.

نوشته شده در تاريخ 14 اسفند 1391برچسب:, توسط تبلیغ سنتر

افزایش فروش و در نتیجه کسب سود فراوان تر است . سایت تبلیغ سنتر ، مکانی را در وب فارسی و تجارت الکترونیک فراهم کرده است که در آن بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه همه ما ، به دنبال آگهی ها و تبلیغاتی هستند که در آنها ، صحبت از ارائه تخفیف ، جشنواره های فروش ، حراج ، خریدهای گروهی و فروش های ویژه فصلی است.
سایت تبلیغ سنتر دقیقا چه کاری برای من (شما) انجام میدهد ؟
1 - اگر صاحب کسب و کار یا تجارتی هستید :
2 - برای کسب و کارتان در تبلیغ سنتر آگهی درج میکنید آن هم به صورت نامحدود و رایگان!
3 – تبلیغ سنتر  بصورت دوره ای و روزانه آگهی های درج شده ی شما را برای بانک اطلاعات ایمیل خود بصورت ایمیل میفرستد . این خدمت مجانی است
4 – سایت تبلیغ سنتر در آینده ای نزدیک یک پنل SMS مجانی به شما میدهد تا خودتان برای مشتریانتان یا بصورت عمومی اس ام اس بفرستید .  این خدمت مجانی است
5 – سایت تبلیغ سنتر وبسایت و یا نام شما و محصولتان را ظرف 7 روز در صفحه اول نتایج گوگل قرار میدهد . این خدمت مجانی است
6 – تبلیغ سنتر پس از ثبت نام شما کاربری شما را به مبلغ 600 هزار تومان به صورت رایگان شارژ می نماید تا شما بتوانید آگهی های ویژه طلایی آن هم به صورت رایگان در این سایت زیبا درج نمائید

نوشته شده در تاريخ 14 اسفند 1391برچسب:, توسط تبلیغ سنتر

با گسترش روز افزون تجارت الکترونیک، ارائه پایگاهی برای دست رسی آسان مشتریان به بانك اطلاعات اقتصادی در فضای سایبر، روز به ‌روز اهمیت بیشتری می‌یابد.

ارائه خدماتی كه سال ها پیش افراد حقیقی و حقوقی میبایست برای آگاهی رسانی درباره موضوع فعالیت خود به صورت چاپی و در حجم محدود و حتما با هزینه اقدام مینمودند.  آگهی در نشریات
ولی اكنون اطلاعات مربوط به هر موضوعی برای اطلاع رسانی و مشاهده در كل جهان براحتی با چند كلیك ساده در دسترس متقاضیان قرار میگیرد.
این همه تفاوت نه تنها در سطح اطلاع رسانی بلكه در هزینه ها نیز قابل مشاهده است كه بعضا حتی امكان استفاده از خدمات رایگان نیز مهیا گردیده است.

از این رو سایت نیازمندیهای   "تبلیغ سنتر " وب سايت خود را با این رویكرد كه تمامی افراد و شركت ها بتوانند آگهی های شان را برای متقاضیان در سراسر دنیا و یا منطقه خاصی به نمایش بگذارند در دستور تجزیه تحلیل و تولید قرار داد و پس از بررسی های كارشناسی شده و رفع معایب و نواقصی كه در وب سايت های مشابه دیده میشد ، این وب سايت با عملكردی بهینه و مزایایی كه گوشه ای از ْآنها را در ذیل مشاهده می نماييد، راه اندازی گردید.

 دسترسی كارآمد به تمامی گروه ها و مناطق آگهی
 نقشه منطقی و قابل درك در سیستم وب سايت بری بررسی سریع و آسان
 آمیخته شدن سرعت بالا و كیفیت در بارگذاری صفحات
 نمایش آگهی ها به بهترین نحو ممكن و با دسته بندی مناسب
 راه كارهای جدید و كم هزینه در ثبت آگهی بری جذب بازدید كننده
 امكان ارتباط با آگهي دهنده توسط صندوق پيام ها در پنل كاربري
 عدم استفاده از پك ها و كدهای آماده در وب سايت و پیاده سازی كدینگ امن و استاندارد
 شناسایی سریع آگهی ثبت شده توسط موتورهای جستجو
 نمایش بدون نقص وب سايت در تمامی مرورگر ها
 بهره گیری از كارشناسان فنی و اقتصادی در گروه مدیریتی وب سایت
 سرویس دهی بدون وقفه در تمامی ساعات شبانه روز
 امكان ارتباط با گروه مدیریت سايت بوسیله تلفن ، ایمیل ، پیام كوتاه
 و . . .

امیدواریم شعار سایت نیازمندیهای تبلیغ سنتر  که همان "  آسان ، سریع ، ایده آل"  است را با هدفمند نمودن این سیستم به تحقق رسانیده باشیم.

نوشته شده در تاريخ 14 اسفند 1391برچسب:, توسط تبلیغ سنتر

درج آگهی در سایت های تبلیغاتی
اگر می خواهید با کمترین هزینه کالا و خدمات خود را به فروش برسانید ما درج آگهی در سایت تبلیغاتی تبلیغ سنتر را به شما پیشنهاد می کنیم چند ثانیه وقت بگذارید و با ثبت نام خود در سایت درج آگهی " تبلیغ سنتر" خود را به ایران و جهان معرفی کنید. سایت تبلیغاتی ما پیشتاز در امر تبلیغات اینترتنی در ایران است

نوشته شده در تاريخ 14 اسفند 1391برچسب:, توسط تبلیغ سنتر

تبلیغات اینترنتی
همان گونه که می دانید عصر حاضر ، عصر انفجار اطلاعات است و اکنون اینترنت یکی از پر مخاطب ترین رسانه های جهانی است شما می توانید با درج تبلیغ کالا و خدمات خود در سایت تبلیغ سنتر که سایتی بین المللی در زمینه ی تبلیغات اینترنتی است به کسب و کار خود رونق ببخشید.

نوشته شده در تاريخ 14 اسفند 1391برچسب:, توسط تبلیغ سنتر

توجه به این نکته که در تجارت نوین امروز، تبلیغات اینترنتی یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی در دست شرکت های پیشرو در این زمینه است، ما را بر آن داشت تا با ایجاد مدلهای علمی در این زمینه و ارایه طرح های مدون به شرکت های مختلف جهت عرضه محصولاتشان در بازرهای جهانی و بازارهای هدف، یاری رسان فعالان این عرصه باشیم.
سایت تبلیغاتی تبلیغ سنتر مکانی مناسب برای درج آگهی و تبلیغات آنلاین شما در محیط وب می باشد . شما می توانید به هر تعداد که مایل باشید آگهی تبلیغاتی رایگان در سایت نیازمندی تبلیغ سنتر ثبت کنید و از مزایای تبلیغات اینترنتی در یکی از بهترین سایت های تبلیغات رایگان برخوردار شوید.  برای درج آگهی رایگان و درج آگهی ویژه در سایت تبلیغاتی سایت تبلیغ سنتر فقط کافی است در سایت تبلیغ سنتر عضو شوید

نوشته شده در تاريخ 14 اسفند 1391برچسب:, توسط تبلیغ سنتر

آخرین روشهای بازاریابی اینترنتی و تبلیغات الکترونیکی جهت افزایش فروش و ایجاد استراتژی بازاریابی محصول با استفاده از آخرین تکنیکهای بازاریابی الکترونیکی
حتما می دانید محیط دنیای مجازی بازار بسیار مناسب جذب مشتری برای هر نوع محصول یا خدمتی است و براحتی می توان در آن به بازاریابی پرداخت.
و البته شما هم هزینه مشخص و محدودی برای این کار اختصاص می دهید. حالا... این مبلغ را کجا و چگونه هزینه کنید تا بیشترین بازدهی را بگیرید؟
ما قبلا اکثر راه ها را تست کردیم و بهترین های حال حاضر را می دانیم. می توانید از تجربه ما استفاده کنید...
بازاريابي اينترنتي به هر عمل بازاريابي مثل بازاريابي از طريق ايميل، بازاريابي آنلاين، بازاريابي از طريق موتورهاي جستجوگر و يا بطور کلي بازاريابی شبکه ای که از طريق اينترنت انجام مي شود، اطلاق مي شود.
در بازاریابی الکترونیکی امکان اطلاع رسانی آسانتر و بهینه تر ممکن می شود، روز به روز بر تعداد کاربران اینترنت افزوده می شود، امکان هدف گیری دقیق مخاطب در آن وجود دارد، هزینه تبلیغات در اینترنت بسیار مناسب تر است، مخاطبین افرادی تحصیل کرده و در سطح فرهنگی و علمی بهتری هستند، امکان نظارت و کنترل بدون واسطه بر تبلیغات اینترنتی موجود است و ...
سایت تبلیغاتی تبلیغ سنتر مکانی مناسب برای درج آگهی و تبلیغات آنلاین شما در محیط وب می باشد . شما می توانید به هر تعداد که مایل باشید آگهی تبلیغاتی رایگان در سایت نیازمندی تبلیغ سنتر ثبت کنید و از مزایای تبلیغات اینترنتی در یکی از بهترین سایت های تبلیغات رایگان برخوردار شوید.  برای درج آگهی رایگان و درج آگهی ویژه در سایت تبلیغاتی سایت تبلیغ سنتر فقط کافی است در سایت تبلیغ سنتر عضو شوید

نوشته شده در تاريخ 14 اسفند 1391برچسب:, توسط تبلیغ سنتر

افزایش فروش ، از مهمترین اهداف تبلیغات ، با درج آگهی رایگان در تبلیغ سنتر ، در اینترنت تبلیغات هدفمند داشته باشید

تبلیغات فن فروشندگی است؛ کلودهاپکینز در این خصوص مواردی که یک آگهی را موفق می کند، می نویسد:
«درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم. تنها هدف تبلیغات، افزایش فروش است. سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد. تبلیغات برای ایجاد یک تاثیر کلی نیست‎؛ برای ثبت نام شما در اذهان مردم نیست. برای کمک به فروشندگان دیگر شما نیست. با آن مثل یک فروشنده رفتار کنید. آن را مجبور به توجیه خود کنید. آن را با دیگر فروشندگان مقایسه کنید. هزینه و نتیجه را حساب کنید. بهانه ای را از یک فروشنده خوب نمی پذیرید، از آن هم نپذیرید. آنگاه چندان به خطا نخواهید رفت.»
وظیفه مهم تهیه کننده آگهی انتقال نکات فروش به مزایایی است که برای خریدار دارد و آگهی دهنده همیشه باید در موقع تهیه آگهی، خودش را به جای خریدار بگذارد و متوجه باشد که آگهی را از درون چشم خریدار که جنس را می خرد تهیه نماید نه از نظر تولید کننده جنس که می خواهد جنس خود را به فروش برساند. پس اولین اصل در تهیه آگهی تبلیغاتی جلب اعتماد مشتری با آموزش صادقانه است.
مهمترین اصل در تبلیغات، تاکید بر منافع مصرف کننده است. وقتی یک آگهی یا نامه تبلیغاتی می نویسد، هشدار جی آبراهام را به یاد داشته باشید:
«این واقعیت را در نظر داشته باشید که مردم به بزرگی شما هیچ اهمیتی نمی دهند. تنها چیزی که برای آنها مهم است نوع سود، مزیت، خدمت، یا بهبود شخصی ویژه ای است که ارایه می دهید. شما چگونه زندگی آنها را بهبود خواهید بخشید؟ شما چگونه زندگی راحت تری برای آنان ارایه خواهید دید؟ آیا آنها را خوش قیافه تر خواهید ساخت؟ آیا آنها را ثروتمندتر خواهید کرد؟ آیا می خواهند بدانند شما از چه طریقی کیفیت، ارزش، لذت، سودآوری را در زندگی آنها بهبود خواهید بخشید. بازاریاب های معدودی واقعاَ به این نکته پی برده اند! مردم اهمیت نمی دهند شما چه می خواهید! تمام کارهایی که در تبلیغات، در بازاریابی، در فروش انجام می دهید باید تنها اطلاع رسانی این نکته باشد که شما به چه طریقی به مشتریان فعلی و آتی خود سود خواهید رساند
سایت تبلیغاتی تبلیغ سنتر مکانی مناسب برای درج آگهی و تبلیغات آنلاین شما در محیط وب می باشد . شما می توانید به هر تعداد که مایل باشید آگهی تبلیغاتی رایگان در سایت نیازمندی تبلیغ سنتر ثبت کنید و از مزایای تبلیغات اینترنتی در یکی از بهترین سایت های تبلیغات رایگان برخوردار شوید.  برای درج آگهی رایگان و درج آگهی ویژه در سایت تبلیغاتی سایت تبلیغ سنتر فقط کافی است در سایت تبلیغ سنتر عضو شوید

نوشته شده در تاريخ 14 اسفند 1391برچسب:, توسط تبلیغ سنتر

چگونه یک آگهی موفق داشته باشیم ، با درج آگهی رایگان در تبلیغ سنتر بازاریابی رایگان در اینترنت داشته باشید

تک تک افراد جهان در کار خود به مشتری احتیاج دارند. حتی صاحب وبلاگی که هیچ قصد اقتصادی از راه‌اندازی وبلاگ ندارد، به مشتری محتاج است.
اگر وبلاگ خواننده نداشته باشد، او خوشبخت نخواهد بود. همه هدف‌های ما، با اجتماع ما، در ارتباط است. چهار روز پیش برای دیدن دوستم به باشگاه او رفته بودم، او نیز از مشتری کم ناله می‌کرد، از من کمک خواست و من هم مثل همیشه چند پیشنهاد به او دادم که از موضوع بحث این مقاله خارج است و شاید در آینده مقاله‌ای در این مورد بنویسم (قول نمی‌دهم). ما سایت خود را به خاطر جذب بازدیدکننده بیشتر، با در نظر گرفتن استانداردهای موتورهای جستجو بهینه می‌کنیم.
ایمیل بازدیدکنندگان را می‌گیریم تا بتوانیم او را از محصولات جدید آگاه کنیم و با این کار تلاش می‌کنیم تا مشتریان قدیمی خود را حفظ کنیم. بالاخره ما مجبور می‌شویم برای جذب بازدیدکنندگان جدید اقدام به نوشتن آگهی کنیم. هر چقدر هم آدم صاحب مقامی باشیم، باز هم محتاج مشتری هستیم. کاندیداهای مجلس را تماشا کنید، به هر طریق ممکن تلاش می‌کنند تا خود را به مشتریان (مردم) بشناسانند و آنها را اقناع کنند که به ایشان رای بدهند. خوش به حال نماینده‌ای که در اوج قدرت، بازاریابی صداقت خودش را می‌کرد.
صداقت در هر کجای این جهان مشتری دارد. شما در یک کشور خارجی نمی‌توانید کاندیدا شوید، ولی با نشان دادن صداقت خودتان، چنان در بین مردم محبوبیت پیدا می‌کنید که گاها فراموش می‌کنید در یک کشور خارجی هستید. سیل محبت به سوی شما روانه می‌شود و حتی فرصت جبران محبت‌های آنها را نیز پیدا نمی‌کنید.
سایت تبلیغاتی تبلیغ سنتر مکانی مناسب برای درج آگهی و تبلیغات آنلاین شما در محیط وب می باشد . شما می توانید به هر تعداد که مایل باشید آگهی تبلیغاتی رایگان در سایت نیازمندی تبلیغ سنتر ثبت کنید و از مزایای تبلیغات اینترنتی در یکی از بهترین سایت های تبلیغات رایگان برخوردار شوید.  برای درج آگهی رایگان و درج آگهی ویژه در سایت تبلیغاتی سایت تبلیغ سنتر فقط کافی است در سایت تبلیغ سنتر عضو شوید

نوشته شده در تاريخ 14 اسفند 1391برچسب:, توسط تبلیغ سنتر

راهکارهای افزایش بازدیدکنندگان سایت ، یکی از این راهکارها درج آگهی رایگان در تبلیغ سنتر می باشد

یکى از موضوعاتى که در جامعه جهانى اینترنت خیلى بحث بر‌انگیز است این است که چگونه افرادى را به بازدید از سایت خود دعوت کنیم و این درحالى است که به طور قطع میلیون‌ها صفحه با عناوین سایت شما در اینترنت وجود دارد. پس چگونه کاربران را مجبور به بازدید از سایت خودمان بکنیم؟
هنگامى که شما قصد ارتقاء سایت خود را دارید حتماً راه‌کارهاى خوبى به نظرتان خواهد رسید. اما باید معایب این کارها را نیز در نظر گرفت.
 ارسال سایت به یک موتور جستجو
یکى از موثرترین راه‌ها براى جلب مشترى اضافه کردن آدرس سایت در لیست سایت‌هاى یک موتور جستجو است. موتورهاى جستجو هر کدام روش متفاوتى براى اضافه کردن سایت‌ها به لیست خود دارند. اما با قرار گرفتن در لیست هر کدام از آن‌ها به سرعت متوجه افزایش آمار سایت خود خواهید بود.
اما این کار مى‌تواند مدت ‌زمان زیادى به طور انجامد. به‌طور مثال جهت قرار گرفتن در لیست Google باید مدتى ما بین 4 تا 6 هفته منتظر بمانید. علاوه بر این شما نمى‌توانید مطمئن باشید که تمامى موتورهاى جستجو سایت شما را خواهند پذیرفت.
 استفاده از متاتگ‌ها
متاتگ‌ها به موتورهاى جستجو در دسته‌بندى سایت شما بر اساس کلمات کلیدى(Keywords)  و نیز توضیحات(Descriptions)  ارائه شده در سایت، کمک فراوانى مى‌نماید. متا‌تگ‌ها در قسمت   صفحات HTML قرار مى‌گیرند. سایت‌هاى فراوانى وجود دارد که به شما در ساختن متا‌تگ‌ها کمک مى‌کند تا بتوانید حضور خود را در وب افزایش دهید.
اما تمامى موتور‌هاى جستجو از متا‌تگ‌ها استفاده نمى‌کنند. بطور مثال در سایت About.com شما مى‌توانید خیلى از موضوعات مشابه هم را در یک فهرست ببینید و این کار توسط متا‌تگ‌ها و بطور اتوماتیک نیست بلکه دسته‌بندى سایت‌ها توسط یک شخص انجام مى‌شود.
سایت‌هاى مشابه
بسیارى از سایت‌ها لینک‌هایى به سایت‌هاى مشابه دارند و اگر سایت شما مشابه با یکى از سایت‌ها باشد مى‌توانید از آنان بخواهید تا به شما هم لینک‌ بدهند. این کار همون تبادل لینکى است که در بین سایت‌هاى ایرانیان هم رواج زیادى دارد. با وجودى که منکر ارزش کار فوق نمى‌شویم، اما منظور از این قسمت فقط لینک به سایت‌هاى مرتبط با هم است. در صورت ارتقاء کم‌کم شما هم پیشنهاد قراردادن لینک به دیگران را در سایت خود دریافت خواهید کرد.
سرویس‌هاى ثبت در موتورهاى جستجو
یکى از ساده‌ترین راه‌هایى که باعث قرارگرفتن در بسیارى از سایت‌ها مى‌شود، پرداخت پول جهت نمایش سایت شما در لیست موتورهاى جستجو است. بسیارى از شرکت‌ها این خدمات را انجام مى‌دهند. تعدادى از آن‌ها بصورت آنلاین و تعدادى دیگر با استفاده از برنامه‌هاى موجود خودشان این کار را انجام مى‌دهند.
اما این روش با وجود آسان بودن ملتزم پرداخت هزینه‌هاى گرانى خواهد بود. بعضى از این سرویس‌ها مبلغ 100 دلار را براى ثبت در تعداد زیادى سایت دریافت مى‌کنند. ممکن است پرداخت این مبالغ براى شما ارزش داشته باشد، اما کسانى هم هستند که تازه وارد دنیاى تجارت در وب شده‌اند. شاید بهتر باشد این افراد به دنبال سرویس‌هاى پایین‌تر با مبالغ پایین‌ترى بگردند.
در انتخاب نام دامنه دقت فراوانى به خرج دهید.
بازاریابان حرفه‌اى حتماً به شما خواهند گفت که کسب موفقیت خود را مدیون انتخاب نام دامنه سایتتان هستید. یک نام خوب باید کوتاه و قابل درک بوده و نوع فعالیت شما را نشان دهد. بطور مثال یک کتاب‌فروش مى‌تواند به عنوان آدرس سایت خود آدرس‌هاى زیر را قرار دهد.
سایت تبلیغاتی تبلیغ سنتر مکانی مناسب برای درج آگهی و تبلیغات آنلاین شما در محیط وب می باشد . شما می توانید به هر تعداد که مایل باشید آگهی تبلیغاتی رایگان در سایت نیازمندی تبلیغ سنتر ثبت کنید و از مزایای تبلیغات اینترنتی در یکی از بهترین سایت های تبلیغات رایگان برخوردار شوید.  برای درج آگهی رایگان و درج آگهی ویژه در سایت تبلیغاتی سایت تبلیغ سنتر فقط کافی است در سایت تبلیغ سنتر عضو شوید

نوشته شده در تاريخ 14 اسفند 1391برچسب:, توسط تبلیغ سنتر

جهت درج آگهی رایگان در سایت تبلیغ سنتر روی متن عنوان متن ذیل کیلک نمائید

تبلیغات ویژه رایگان در اینترنت

سایت درج آگهی تبلیغات تبلیغ سنتر مرجع نیازمندیهای ایران . با کمترین هزینه کالا و خدمات خود را تبلیغ کنید. تبلیغات اینترنتی در عصر حاضر کارایی بالایی داشته و شما می توانید با درج آگهی در سایت تبلیغ سنتر خود را به ایران و جهان معرفی نمایید. در سایت تبلیغاتی تبلیغ سنتر نیازمندیها قابل جستجو است و آگهی های رایگان و ویژه به سرعت در سایت تبلیغ سنتر ایندکس می شوند، تنها کافی است یکبار آگهی ثبت کنید

 

جهت درج آگهی رایگان در سایت تبلیغ سنتر روی متن عنوان متن ذیل کیلک نمائید

تبلیغات ویژه رایگان در گوگل

سایت درج آگهی تبلیغاتی تبلیغ سنتر با درج آگهی ویژه طلایی ، درج آگهی ویژه نقره ای ، درج آگهی ویژه برنزی و درج آگهی رایگان در کنار شماست تا شما بتوانید کلیه محصولات و کالاهای شرکت ، فروشگاه و .... خود را به تعداد نامحدود در این سایت زیبا و به روز درج نموده و فروش خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید.

 

جهت درج آگهی رایگان در سایت تبلیغ سنتر روی عکس همین پست کیلک نمائید

افزایش فروش با ثبت آگهی ویژه رایگان در تبلیغ سنتر

تبلیغ اینترنتی و تبلیغات در اینترنت را از همین حالا آغاز کنید زیرا هر چه سریع تر وارد این کار شوید سریع تر می توانید میزان فروش کالا و خدمات خود را افزایش دهید ، با درج آگهی رایگان در سایت تبلیغ سنتر و درج آگهی ویژه در تبلیغ سنتر از رقبای خویش سبقت خواهید گرفت

درج آگهی در سایت تبلیغ سنتر به چهار صورت انجام می پذیرد

1 – درج آگهی رایگان

2 – درج آگهی برنزی

3 – درج آگهی نقره ای

4 – درج آگهی طلایی
برای درج آگهی ممتاز و ویژه در سایت تماس بگیرید

 

تیتر اخبــار

 

جهت درج آگهی رایگاندر سایت تبلیغ سنتر روی متن عنوان متن ذیل کیلک نمائید

افزایش فروش با درج آگهی ویژه رایگان در تبلیغ سنتر

خدمت رسانی رایگان در بحث بازاریابی اینترنتی و درج آگهی رایگان ، تبلیغ رایگان و درج آگهی ویژه از سیاست های سایت تبلیغاتی تبلیغ سنتر  بوده است در زمینه تبلیغات رایگان ، درج آگهی رایگان و درج آگهی ویژه سایت ما در بین سایت های مشابه ایرانی پیشرفت فوق العاده ای را داشته و با کلمات کلیدی مرتبط خود را به صدر نتیجه سرچ گوگل رسانده است در اینجا برخی از ویژه گی های  سایت تبلیغ سنتر را بیان می کنیم تا شما آگهی دهنده محترم با قدرت سایت آگهی تبلیغ سنتر آشنا شده و به ما بیشتر اعتماد کنید:

استفاده از متد جدید تبلیغاتی در کشور با تایید گوگل

رعایت استاندارد سازمان جهانی

امکان درج گالری در آگهی

امکان ارتباط با مشتریان

گرافیک و سرعت بارگذاری فوق العاده

ایندکس24 ساعته آگهی در گوگل

انتخاب بخشی از آگهی شما به عنوان لینک مناسب برای سئو

ارزان بودن هزینه ها و کیفیت بالا

قابلیت به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

امکان درج آگهی طلایی ویژه  به تعداد نامحدود در سایت تبلیغ سنتر

امکان درج آگهی نقره ای ویژه به تعداد نامحدود در سایت تبلیغ سنتر

امکان درج آگهی برنزی ویژه به تعداد نامحدود در سایت تبلیغ سنتر

امکان درج آگهی رایگان به تعداد نامحدود در سایت تبلیغ سنتر

اعتماد کاربران به آگهی شما

نمایش آگهی در صفحه اصلی وب سایت و تمام گروهها و زیرگروهای مربوطه

نمایش آگهی ویژه در صفحه آگهی کاربران دیگر

امکان درج گالری عکس برای نمایش محصولات خود

تعیین بخشی از متن آگهی به عنوان لینک (فوق العاده مناسب برای سئو-برای قرار گرفتن لینک آگهی شما در صفحه اول

مدیریت آگهی ها در کنترل پنل

 

جهت درج آگهی رایگان در سایت تبلیغ سنتر روی عکس همین پست کیلک نمائید

 

با تبلیغ رایگان در سایت تبلیغ سنتر فروش خود را به کل کشور گسترش دهید

تبلیغ رایگان در زمینه بازاریابی اینترنتی می تواند به سرعت به کسب و کار شما رونق بخشیده و سوددهی فعالیت شما را افزایش می دهد. با درج آگهی رایگان یا ویژه در سایت بین المللی و تبلیغاتی تبلیغ سنتر فعالیت خود را جهانی کنید. مراحل درج آگهی در سایت طوری طراحی شده که به سادگی انجام می شود، توصیه مدیران سایت به آگهی دهندگان محترم این است که به دلیل انبوه آگهی رایگان که هر روز در سایت تبلیغ سنتر درج می شود اگر تولید کننده ای می خواهد زودتر شناخته شود بایستی به آگهی ویژه یا ممتاز روی آورد زیرا این نوع از اگهی ها در صفحه اول سایت تبلیغ سنتر درج شده و احتمال دیده شدن آنها بسیار بالاتر از آگهی های رایگان در سایت است. هزینه تبلیغات در سایت تبلیغاتی ای پی سل علی رغم قدرت بسیار آن در بالا آمدن در نتیجه سرچ گوگل و ایندکس شدن آگهی های در کمتر از 24 ساعت در گوگل، در مقایسه با سایت های تبلیغاتی مشابه در ایران بسیار پایین می باشد ، کافی است یکبار امتحان کنید تا مشتری دائم ما شوید.

تبلیغات در سایت های رایگان بسیار رایج است، مخصوصا با سایت های بیشمار تبلیغاتی در ایران. در بین سایت های تبلیغات رایگان ایران سایت تبلیغ سنتر بسیار با تجربه بوده و با ارائه بهترین خدمات به کاربران خود همیشه در صدر سایت های درج آگهی تبلیغاتی قرار دارد .

 

 

جهت درج آگهی رایگان در سایت تبلیغ سنتر روی عکس همین پست کیلک نمائید

ثبت تبلیغ رایگان در سایت تبلیغ سنتر

نحوه تبلیغات رایگان در اینترنت بسیار ساده و آسان است، کافی است وارد سایت بسیار زیبا و قدرتمند تبلیغ سنترشده  و روی گزینه ثبت نام در بالای صفحه اول سایت تبلیغ سنتر کلیک نمائید و یا به آدرس ذیل وارد شوید. http://www.tablighcenter.com/registe

پس از تکیل مشخصات و ثبت نام به با ورود به منوی کاربری خود به  آدرس ذیل رفته و یا روی گزینه درج آگهی در بالای صفحه اول سایت کلیک نمائید .

 http://www.tablighcenter.com/user/insert-ads

سپس در قسمت درج آگهی جدید آگهی خود را به ثبت می رسانید با توجه به سابقه سایت ما و پیج رنک بالای آن در گوگل آگهی شما در کمتر از 72 ساعت و در صورتی که آگهی ویژه و یا ممتاز باشد در کمتر از 24 ساعت ایندکس شده و برای گوگل قابل شناسایی خواهد بود.

 

 

 

جهت درج آگهی رایگان در سایت تبلیغ سنتر روی عکس همین پست کیلک نمائید

درج آگهی ویژه رایگان در تبلیغ سنتر

 

با " درج آگهی رایگان " در سایت تبلیغات و آگهی " تبلیغ سنتر " جهانی شوید. سایت تبلیغ سنتر در ردیف سایت های با سابقه و مشهور تبلیغاتی ایران قرار دارد. با تبلیغ و "درج آگهی" خود در سایت ما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای مشهور شوید. با درج آگهی رایگان ، درج آگهی ویژه ، درج آگهی ویژه طلایی ، درج آگهی ویژه نقره ای و درج آگهی ویژه برنزی در بزرگترین سایت درج آگهی تبلیغاتی (سایت تبلیغ سنتر ) همیشه در اوج بمانید بی شک شما از افزایش چشمگیر فروش محصولات و کالاهای خود شگفت زده خواهید شد

 


جهت درج آگهی رایگان در سایت تبلیغ سنتر روی عکس همین پست کیلک نمائید

تبلیغات مجانی در سایت درج آگهی تبلیغ سنتر

با درج آگهي ويژه و يا درج تبليغ رايگان براي كالا و خدمات خود بصورت مجاني بازاريابي كنيد . همچنين تمام نيازمنديها ي خود را از قبيل : املاك ،خودرو ،لوازم صوتي و تصويري ،موبايل و... در سايت تبليغ سنتر جستجو نماييد.
تبليغ سنتر با ايجاد امکانات فراوان و فراهم نمودن محيط کاربري بسيار زيبا براي ما زمينه را براي درج آگهي رايگان / درج آگهي ويژه برنزي / درج آگهي ويژه نقره اي و درج آگهي نقره اي براي شما فراهم نموده است
شما مي توانيد با استفاده از اين امکانات ويژه ضمن بازاريابي رايگان کليه محصولات / کالاها  و خدمات شرکت ، فروشگاه و مجموعه کاري خود را در معرض ديد ميليون ها بازديد کننده دنياي مجازي (اينترنت) قرار دهيد
بي شک در مدت خيلي کوتاهي شما از افزايش فروش خود و افزايش تعداد زياد مشتريان خود حيرت زده خواهيد  شد
با استفاده از سايت تبليغ سنتر خود و مجموعه کاري خود را جهاني نمائيد.

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
  • هاست
  • بلاگ اسکای